Telefonpasning giver dig mere tid, flere ordrer og kunder

  • Bliver dine kunder mødt af en telefonsvarer?
  • Behov for kundeservice eller support til virksomheden?
  • Vil du have hjælp til den daglige kundekontakt?  
  • Træt af at afvise sælgere på telefonen?

Når du beslutter dig for at outsource en del af dine opkald i virksomheden, oprette virtuelt kontor med adresseservice eller eksempelvis outsource receptionen helt eller delvist, så er det vigtigt at gøre op med sig selv hvilken type kundeservice - indenfor telefonpasning - du ønsker til din virksomhed.

Flere callcentre bruger helst ikke noget særlig tid på detaljerede beskeder, da vores tid på telefonen selvfølgelig spiller en væsentlig rolle, i forhold til indtjening. Alle telefonservice virksomheder giver dig en besked om at de har besvaret dit opkald, et navn samt et telefonnummer, du kan vende tilbage på. Det kan også være alt rigeligt for nogle mindre virksomheder, en del mindre firmaer, benytter også en telefonsvarer løsning, der kan give beskeder til kunden, men vi er af den klare overbevisning at dine kunder gerne vil tale med en person ved opkald til din virksomhed.

Hos Telesvar syntes vi det giver vores kunder en noget flad fornemmelse, at skulle kontakte retur og være på næsten bar bund - hos Telesvar kalder vi det en “tom besked” hvis der kun er et navn samt et telefonnummer du kan vende tilbage på. I princippet ville det måske endda være bedre, selv at klare dagens opkald til virksomheden og selv tage imod ordrer, lukke eventuelle sælgere ned samt give et tilbud a.s.a.p selv om telefonopkald kan være en tidsrøver.

Her på kontoret er vi vant til at afvise sælgere på en professionel og høflig måde, da mange af vores kunder ikke ønsker at modtage salgsopkald. De fleste kunder får fremsendt en e-mail med info så de selv kan kontakte sælgeren, hvis det er et tilbud de ikke kan sige nej til.

Når der spørges til tilbud skriver vi det gerne i overskriften til vores kunder samt eksempelvis besked om hvad der skal gives et tilbud på, så man ved at det er en vigtig besked at vende tilbage på. Nogle gange er det familien der kontakter og dem tager vi selvfølgelig også gerne en snak med :-)

Hos Telesvar har vi øje for detaljerne i dine opkald, hvilket vil sige, der altid fremsendes en udførlig besked samt detaljer omkring det besvarede opkald, således at du har noget materiale at vende retur på. Vi spørger gerne ind til sagsnumre, ordrenumre etc. Vi er en ekstern del af din virksomhed og ønsker selvfølgelig at dine kunder får den allerbedste kundeservice, som vi i samarbejde med dig, kan levere.

Om du har behov for telefonpasning og bor i Gentofte eller i Gram, er det ikke så relevant for os, hvor din virksomhed er beliggende, for vi er jo blot et opkald væk fra hinanden.

Telefonpasningen hos Telesvar er yderst fleksibel. Vi benytter den, af tilbudet angivne prøveperiode, til at rette til, så telefonservicen bliver som du ønsker. Vi ser gerne at alle vores kunder er tilfredse med vores telefonpasning, og netop derfor har vi selvfølgelig ingen binding.

Vi har flere typer kunder eksempelvis advokater, ejendomsmæglere, webshops, håndværkere eksempelvis: vvs’ere og elektrikere, byggerådgivere, revisorer samt mange flere.

Er du blevet nysgerrig på hvad telefonpasning kan give dig og din virksomhed?, kan du udfylde formularen via linket her på siden og bestille et uforpligtende tilbud ellers ring 88433333 så tager vi en samtale om hvordan du kommer i gang.