Call recorder

Behov for at kunne dokumentere eller et ønske om at vide, hvad dine kunders henvendelser hovedsageligt omhandler, for eventuelt at kunne yde en bedre service, til brug for analyse eller mulighed for at benytte opkaldene til eksempelvis undervisning af medarbejdere.

Så kan Telesvar tilbyde, sammen med din telefonpasning, at optage virksomhedens indgående opkald, med Telesvar call recorder.
Kunden vil blive oplyst om, alle indgående opkald til virksomheden optages til brug i undervisning af personale eller analyse (eksempelvis).

Samtaler bliver optaget og fremsendt på lydfil hver 14. dag eller én gang pr. måned, til din e-mail, herfra er det dit/virksomhedens ansvar, at opbevare lydfilerne sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

Denne service kan oprettes indenfor 24 timer på hverdage.

Pris:
Opsætning og indtaling af Telesvar call recorder: 299,- (éngangs udgift).
Opkald: 1,50 kr. i minuttet, plus aftalte opkaldspris.
Priser er ekskl. moms

 Kontakt for Telesvar call recorder her