Guide telefonpasning

Vi har oprettet en lille guide til telefonpasning, da vi ofte får henvendelser fra nye kunder, der spørger til, hvordan det hele egentligt er sat op og fungerer.

Du er altid velkommen til at ringe på vores hovednummer 88 43 33 33, hvis du har spørgsmål omkring telefonpasning til din virksomhed.

Har du ikke mulighed for opkald mellem 07.00 og 17.00 på hverdage, kan du altid kontakte på

mobil 60 68 55 05, så tager vi gerne en sen samtale omkring telefonpasning.

 

Generelt Ved Telefonpasning:

 

Nogle kan lide at tale i telefon og andre er blot glade for selv at kunne søge oplysninger og kontakte via e-mail og det skal du selvfølgelig heller ikke snydes for.

Når du kontakter Telesvar gennem kontaktformularen, skal vi gerne bede om følgende oplysninger, for at kunne tilbyde dig et godt tilbud på vores telefonservice:

 

 

1. Vi skal gerne bede om et CVR nummer samt eventuelt et EAN nummer til brug ved offentlige institutioner, et af disse numre benytter vi som virksomhedens kundenummer hos Telesvar.

 

2. Oplys venligst alle kontaktpersoner samt e-mail adresser hvortil beskeder skal fremsendes. Eksempelvis chefen(A)mail.dk, bogholderi(A)mail.dk og info(A)mail.dk så sørger vi for at chefen får sine mails, bogholderiet modtager alt omkring fakturering samt info adressen modtager alle generelle henvendelser til din virksomhed. Allerede nu er der sorteret i dine henvendelser og du kan tage action på de forskellige mails, når det passer ind i din arbejdsdag.

 

3. Vi svarer naturligvis din telefon med firmanavn og modtager gerne ekstra oplysninger omkring virksomheden, eks. bestemte ydelser man tilbyder, produkter eller værdisæt i det hele taget informationer, vi gerne skal kunne videreformidle for dit firma, gennem telefonen.

 

4. Når dine firma oplysninger er modtaget hos Telesvar opretter vi telefonpasningen, hvilket normalt sker i løbet af 24 timer, skulle der opstå et akut behov, kan telefonpasningen i langt de fleste tilfælde oprettes indenfor 1 time.

 

5. Du vil kort efter fremsendelsen af dine virksomheds oplysninger samt jeres guide til os, modtage en email med en faktura hvorpå telefonnummeret til din viderestilling, gratis perioden, samt den aftalte telefonpasning for næste periode er anført. Bemærk fakturaen først er til betaling efter gratis periodens udløb. Hos Telesvar er der ingen binding og du kan til enhver tid opsige samarbejdet.

 

6. Når alt er opsat herfra, kan du slå telefonpasningen til og fra, som det passer ind i din arbejdsdag. Mange af vores kunder vælger dog at lave en permanent viderestilling, for at sikre sig alle opkald bliver besvaret.

 

En god idé er altid at lave et testopkald enten aftenen før telefonpasningen (du vil så høre din generelle firma telefonsvarer) eller tidligt om morgenen (vi vil besvare telefonen hverdage mellem 07.00 og 17.00). Ved webshop telefonpasning tester vi sammen med dig, på hverdage mellem 07.00 og 17.00 at telefonpasningen er korrekt opsat. Bestil et tilbud på generel telefonpasning her.

 

Webshop Telefonpasning:

 

Overordnet har telefonpasning for webshop samme setup som almindelig telefonpasning.

Forskellen er dog til at tage at føle på.

Vi varetager gerne alle services omkring din webshop, med undtagelse af håndteringen af pakker og derfor er det selvfølgelig i alles interesse, at arbejdsgangen går så glat som muligt og dine kunder ikke bemærker det er en “ud af huset service”, når vi skal hjælpe med webshop telefonpasning.

 

Udover de 6 ovenstående punkter, modtager vi gerne lidt ekstra info fra jer:

7. Login oplysninger til webshop og pacsoft alt efter hvor meget indblik i ønsker vi skal have i shoppen. Vi fremsendes også gerne blot en e-mail, ved hver henvendelse til den, eller de oplyste e-mail adresser eksempelvis salg(A)mail.dk, bogholderi(A)mail.dk, ordre(A)mail.dk og reklamationer(A)mail.dk. Igen er der sorteret i dine henvendelser fra kunder og du kan behandle dem i den prioritets rækkefølge du ønsker.

Skriv gerne en kort tekst med oplysninger omkring din webshop, hvad tilbyder i, hvornår er den opstartet, hvem ejer webshoppen, er i eneforhandlere af et bestemt produkt eller >>vi er de billigste på markedet<< sådanne informationer er guld værd.

 

8. Oplys gerne adresse for returvarer, samt adresse for evt. afhentning af varer, hvis dette ikke fremgår af jeres webshop.

 

9. De fleste oplysninger tager vi selv fra cvr registret samt dit website.

 

Da vi allerede har telefonservice for flere webshops, ser vi det ikke som en nødvendighed at afholde møde omkring telefonpasningen, tilretninger kan snildt laves over telefon eller e-mail. Små tilretninger vil der unægteligt altid være, da enhver webshop har sine specialer og udfordringer.

 

10. Telefonpasning for webshop beregnes ud fra antal opkald, længde af opkald, antal timer samt de ønskede services og vurderes individuelt. Kontakt os i dag for tilbud på webshop telefonpasning.