Referencer

På denne side kan du læse forskellige udtalelser, fra vores telefonpasnings kunder. Dette er et udpluk af de kunder vi servicerer i hverdagen, og der vil løbende komme flere referencer til, i takt med vi modtager disse, så kig forbi ved lejlighed og se, hvem der også har valgt Telesvar som deres foretrukne samarbejdspartner, indenfor telefonservice.

Halton A/S har benyttet Telesvar i 3 år med stor tilfredshed. Vores kunder ringer ind til ”Halton” og bemærker ikke at vi benytter os af en ekstern service. De søde piger hos Telesvar omstiller kunderne til rette person og hvis det ikke er muligt tages der imod besked og vi modtager e-mails som vi kan reagerer ud fra. En anden god egenskab er at vi slipper for diverse telefonsælgere og andre tidsrøvere. Telesvar har frigivet væsentlige medarbejder ressourcer i vores lille firma hvilket er alle pengene værd.

 

 

Med Telesvar har Phoniro ApS sparet tid, penge og højnet vores service overfor kunderne.

Telesvar er en økonomisk og tidsmæssig super god løsning for Phoniro. Der er altid en der svarer vores hovednummer og vi har fået besked på mail, med oplysninger om opkaldet og nummer som vi bare skal trykke på for at ringe tilbage. Dette har lettet vores dagligdag og vores kunder føler en høj grad af service. Samtidig er Telesvar god til at sortere i vores opkald, så telefonsælgere og andre forstyrrende opkald lægges bagerst.

Telesvar yder en super god service og er altid smilende i deres omgang med vore kunder.

Vi er særdeles tilfredse med Telesvar og kan varmt anbefale Telesvar til andre.

 

 

DinByggerådgiver.dk har benyttet Telesvar i ca. 3 år til modtagelse af telefonhenvender fra vores mange kunder. Dette er sket med stor tilfredshed for såvel virksomheden samt kunderne. Vi har altid fået positive tilbagemeldinger fra vores kunder. Alle oplysninger fra kunderne bliver formidlet professionelt videre til undertegnede på mail og jeg har ikke oplevet de store fejl i oplysninger mv.

Jeg kan varmt anbefale Telesvar med Cher bag roret.

dinbyggeraadgiver.dk - logo

 

 

Med Venlig Hilsen

DinByggerådgiver.dk

 

Jeg har været yderst tilfreds med Telesvars håndtering af min advokatvirksomheds telefonpasning. Det er mit indtryk, at klienterne og andre har fået venlig og kompetent betjening ved opkald til advokatvirksomheden. Når jeg har skullet ringe tilbage til en klient m.v., har Telesvar altid sørget for at forsyne mig med de nødvendige kontaktoplysninger og baggrunden for henvendelsen, således at jeg har kunnet ringe tilbage på professionel vis.

Advokat Thomas Smed

 


Hos Specialkamera.dk bruger vi Telesvar til telefonpasning, når der der ekstra travlt eller vi er optaget af at betjene kunder. På den måde får kunderne en bedre service end hvis de blot blev mødt af en telefonsvarer. Mange kunder undlader at indtale en besked, fordi de hellere vil tale med et rigtigt menneske. Vi kan tydeligt mærke forskellen.


Mvh. Henrik Fosgerau
Specialkamera.dk


 

 

Det var en fejl at lade en telefonsvarer tage vare på vores hovednummer i en periode med rigtigt mange opgaver.Vi søgte og fandt Telesvar. Bekendtskabet var tilfredsstillende fra første færd. Vi har i dag outsourcet pasningen af vores hovednummer til Telesvar, som stiller om og tager mod beskeder til medarbejdere, der ikke umiddelbart træffes. Standard ordrer modtages straks til kundernes tilfredshed.Telesvar er vores effektive ”ud af huset receptionist” hver dag fra 7-17 og det er vi særdeles tilfredse med. 

KEFA International DK

Michael Schaffalitzky – CEO DK

KEFA International logo

 

 

 

- KEFA leverer mikroporøse overfladebelægninger, der sikrer mod kondens og varmetab, skimmel og bakterier i industri og beboelse, skibe, containere og vindmøller.

 

I Justworks anvender vi service fra Telesvar, når vores egne telefoner koger over.
Det giver os friheden til, at misse et opkald, eller sende et opkald videre i tilfælde af, vi sidder med en deadline, der kræver vores fulde opmærksomhed.
For os er det vigtigt, at telefonen bliver besvaret når vores kunder ringer – det giver kunderne en god oplevelse, og vi sikrer at ingen beskeder går tabt.

Vi har kun de bedste anbefalinger at give til Telesvar. Fantastisk service til rimelige priser.


Jakob Neua Nørgaard
Partner
Justworks ApS

 

Ud fra min mening, vil jeg sige I var utrolig hjælpsomme før og under forløbet. Vi havde jo nogle problemer, med at få det til at virke, så vi måtte bruge TDC for at få viderestillet vores hovednummer til Telesvar. Men det er jo ikke jeres skyld.

- Jeg var MEGET tilfreds med de telefonbeskeder vi modtog pr. mail. De var meget nemme at servicere bagefter. Så det var super!


Så alt i alt en god oplevelse, trods at vi måtte få TDC til at hjælpe os og betale for deres service oveni, men pyt nu med det , opgaven blev løst.


Betina Jensen
Order Coordinator
Pepperl+Fuchs A/S 

 

Forrygende service! alle bliver venligt og professionelt mødt. Patienterne roser den gode service, og mærker stor forskel fra den forrige udbyder.

Sara Amby Cullin, Kiropraktor

 

 

Vi benytter Telesvar telefonpasning og får vigtige opkald omstillet til den rette medarbejder i huset, en god service for en travl virksomhed.

Nicolaj H. Nielsen

Medstifter - Codesealer ApS


Vi har hos DigiShop meget trafik på vores telefoner, hvor vi i vores travleste timer ikke altid kan besvare telefonen. Derfor har vi været rigtig glade for vores samarbejde med Telesvar. Vores kunder ringer aldrig forgæves mere og med den indsigt Telesvar har i telefonpasning, formår de at yde en formidabel og hurtig service.

Metin Barut

Produkt & Kundechef

Digishop ApS

Vi stod ofte og manglede en ekstra medarbejder til at passe telefonen. Til at begynde med, stillede vi om til vores mobilnummer, det virker bare ikke! Det er ikke professionelt nok.

Vi surfede lidt rundt på nettet og fandt hurtigt ud af at der er en jungle af firmaer der tilbyder telefonpasning, samt uigennemskuelige priser. For os var  det utroligt vigtigt at findeet firma vi kunne stole på og naturligvis også til en rimelige pris. Et firma der er gode til at tage imod beskeder og svarer i vores firmanavn. Specielt fordi det ofte er nye kunder der ringer. De skal have en god oplevelse. Det er vi ikke i tvivl om at de har fået.
Beskederne modtager vi straks på vores mail og vi kan efterfølgende tage kontakt. Det fungerer rigtigt godt.

Vi rigtig glade for samarbejdet med Cher Pedersen fra Telesvar som vi kun kan give de bedste anbefalinger.

Med venlig hilsen
Birk-Dahl staldindretning A/S

Leif Rosendahl 

 

Vi bruger Telesvar ifm. opstarten af en ny virksomhed, Dial-a-Coach, og det har fungeret helt perfekt! Prisen er god, åbningstiderne generøse og servicen excellent. Jeg kan varmt anbefale Telesvar til outsourcing af den personlige kundepleje, der er så afgørende.

Charlotte Mandrup

 Vi har haft stor glæde af Telesvars service, da vi stod med akut behov for telefonpasning næste dag. Telesvar leverede denne service hurtigt og venligt til os, også selv om vi kontaktede dem 5 min. før lukketid. Dette var ikke noget problem. Dagen efter fungerede det hele som det skulle, og vi kunne nyde en uafbrudt company day. Vi kan varmt anbefale Telesvar. God og venlig service, hurtig behandling og overraskende gode priser.

Steffen Hedal Jensen
IT-udvikler

 


I Strup & Strup har vi valgt at benytte os af Telesvar, og vi er meget glade for samarbejdet. Vi underviser en hel del, har kundemøder og har også brug for uforstyrret "fokus-tid", når vi fx udvikler strategier og kampagner, så derfor er det en utrolig god hjælp for os, at Telesvar tager telefonen. Så kan vi i stedet koncentrere os om at hjælpe vores kunder med deres markedsføring og kommunikation, som er der, vi kan gøre en forskel.
Samarbejdet med Telesvar har fungeret upåklageligt, og det er blevet taget fint imod af vores kunder, der synes, det er dejligt at kunne aflevere en besked til et rigtigt menneske frem for en telefonsvarer.  Vi forestiller os, at mange andre selvstændige uden fast bemanding på kontoret kunne have glæde af Telesvars hjælp.

Gitte Glibstrup og Jeannette Refstrup
Strup & Strup Kommunikation

Jeg har fået mange positive tilbagemeldinger fra kunder der er blevet svaret af Telesvar. 
Det er dejligt og vide at mine kunder får et ordentligt svar når jeg ikke selv har mulighed for at svare telefonen. 
 
Mvh. Brian Mosegaard
Faaborg Hvidevareservice
Mobil 26706329
 
 
 
 
 

Telesvar har hjulpet VAIVA med bla. telefon og mailsupport over en periode på knap 1 år. Telesvar med Cher i spidsen arbejder særdeles professionelt og svarer mails lynhurtigt. Telesvar er også ekstrem fleksibel hvilket passer godt til enhver virksomhed med mange skiftende opgaver, jeg giver firmaet mine allerbedste anbefalinger.

Med venlig hilsen

Carsten Madsen