Telefonpasning advokater

Vi får mange henvendelser fra advokater. Vi har erfaret at advokater's behov ofte er ret ens omkring kundeservice. Telefonpasning advokaterVi har derfor lavet en nem og overskuelig pakke blandt andet for jeres branche. Løsningen er skalerbar, så har i en given periode behov for mere eller mindre hjælp, til at give dine klienterne den allerbedste service og ikke bare ramme en telefonsvarer, så tilpasser vi løbende jeres løsning uanset om det er den ene eller anden vej.
Vi tager ikke bare imod en besked og sender den videre til jer. Vi forsøger at finde ind til sagens kerne - så når vi tager telefonen på dine vegne, sørger vi for, at du er så godt inde i sagen som muligt - inden du ringer tilbage. Det er telesvar.dk

Se vores priser her - og bemærk, at vi kan have dig oppe at køre i løbet af blot 2 timer på hverdage.

Vil du læse mere om telefonpasning for advokater så se her:

Telesvar besvarer dagligt mange opkald til Advokater med adresse blandt andet på Sjælland og i Jylland. Hvordan kan telefonpasning give værdi for min virksomhed?

Ønsker du dine nye og eksisterende klienter mødes af en telefonsvarer? - nej vel?!

Det giver altid et bedre indtryk af en virksomhed, at der sidder et levende væsen ved telefonen, der kan tage imod førstehånds informationer og videregive disse, når du er travl eller står i et retsmøde.

Vi kan være dig behjælpelig med telefonpasning på daglig basis eller helt overtage din reception i form af en outsourcing af samme.

Her nogle eksempler på hvordan telefonpasning/ outsourcing kan hjælpe dig i en travl arbejdsdag:

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi besvarer telefonen professionelt og fremsender beskeder på e-mail og SMS. Vores beskeder er altid med fornuftigt indhold til dig, det være sig sagsnumre, adresser, klient navne - med undtagelse af CPR numre. Vi oplyser lige præcist hvad du ønsker over telefonen. Det kan tænkes du er i møde hele dagen eller flere dage, kort er smuttet til frokost, holder en velfortjent fridag.

Vi videregiver kun de informationer du ønsker. Mange advokater oplever at de får rigtigt mange opkald når de står i en retssag, hvilke der så skal besvares efter retssagen, dette kan være ret tidskrævende og udfordrende. Når vi sender dig en e-mail skriver vi gerne eksempelvis “vigtigt” eller “haster” i emnefeltet herved har du et hurtigt overblik over hvem der skal kontaktes hurtigt og hvilke opkald der eventuelt kan vente til dagen efter.

Økonomien i telefonpasning/outsourcing?

Man betaler selvfølgelig for den kundeservice der modtages i forhold til telefonpasningen. Der afregnes pr. besvarede opkald. Ligger du ikke indenfor de pakker/priseksempler der figurerer på telesvar.dk kan du roligt kontakte alligevel, vi finder altid en pris der kan matche dit antal opkald.

Få et tilbud på telefonpasning!













Skriv gerne hvor mange opkald pr. dag, hvis du er bekendt med det :-)