Viderestilling af virksomhedens opkald
Telesvar kan nu hjælpe dig og din virksomhed med at viderestille de daglige opkald. Du oplyser blot hvilke medarbejdere eller afdelinger, der skal viderestilles til, så sørger vi for at skabe kontakten.
Vi har fået mange forespørgsler på viderestilling af opkald og denne service vil vi naturligvis gerne give til vores kunder.
Vores mission er nemlig at være så fleksible som muligt, i forhold til din virksomhed.
Hvordan fungerer viderestillingen?
Hos Telesvar modtages opkaldet og besvares med firmanavn, herefter spørger vi til hvem vedkommende skal i kontakt med, derfra viderestiller vi opkaldet til rette person eller afdeling i din virksomhed.
Hvad koster det?
Hver viderestilling afregnes pr. opkald samt pr. talte minut, dette gøres uafhængigt af hvilket teleselskab du benytter, vi har valgt en fast takst, så kan du altid regne med prisen. Bemærk dette er ikke at forveksle med receptionist service!.
Har du behov for viderestilling af dine opkald, så kontakt os idag, for at få et samlet tilbud på telefonpasning med viderestilling.