Hej,

 

Jeg hedder Cher Weber Pedersen og er ejer af Telesvar. Min virksomhed begyndte langsomt at tage form i december 2012. Tanken var og er, at kunne yde bedre kundeservice over telefonen, som eksterne receptionist(er) - eksternt callcenter.

Idéen meldte sig, efter mange år som telefonsælger hvor jeg dagligt tog kontakt med mindre, mellemstore samt store virksomheder. Jeg har blandt andet arbejdet for Berlingske Media og DGS.

 

Jeg fik hurtigt det indtryk at mange af dem som besvarede telefonen som firmaets førstehånds kontakt, egentlig ikke interesserede sig særligt for hverken hvad virksomheden stod for, hvad de ansatte beskæftigede sig med ej heller det at yde en god kundeservice over telefonen. Oftest hørte jeg frasen >>jeg sidder bare og tager telefon<<. Ærligt blev jeg en smule fornærmet på virksomhedernes vegne, jeg tror nemlig ikke de overhovedet vidste at deres hovednummer blev besvaret sådan. Der måtte gøres noget ...

 

Jeg tog derfor arbejdshandskerne på og fik oprettet et lille hjemmekontor hvorfra Telesvar havde sin spæde opstart.

Hele tiden havde jeg det for øje, at jeg stadig ville have muligheden for at skabe en lille familie.

Langsomt men sikkert, kom flere kunder til telefonpasningen og det dannede grundlag for, at jeg kunne se mig om efter et kontor.

Til mit store held meldte muligheden sig og jeg kunne flytte hjemmekontoret til en virksomhedsadresse 5 minutter fra min bopæl. Igen med det for øje, at jeg kunne deltage i mine børns hverdag og stadig pleje mine kunder og egne karrieremål.

Her er vi i dag!

Telesvar passer i dag telefoner for mindre, mellemstore samt store virksomheder på landsplan. For os er det ikke vigtigt hvor i landet jeres virksomhed holder til, men den kundeservice vi kan hjælpe jer med i en travl hverdag.

På kontoret er vi nogle erfarne damer der alle har prøvet en del, rent arbejdsmæssigt, og vi sætter en stor ære i at servicere vores nye og eksisterende kunder, og vi taler også en hel del sammen omkring samme hvilket helt klart er en styrke i vores samarbejde med kunderne.

Som vi plejer at sige: vores kunder kan få telefonpasningen som de ønsker - det er jo deres forretning wink

 

Privat har jeg mand, to skønne piger og en hund der hedder Sigurd. Og ja, vi bor stadig 5 minutter fra kontoret - skønt. Fritiden går mest med mand og børn, venner, ferie samt min hobby at lave god mad fra bunden, websites, reparere PC’er osv. Det er da alligevel en del surprise

Telesvar har nu 7 år “på bagen” og interessen for vores kundeservice over telefonen er stadig stigende, det er vi stolte over. Vi samler på glade kunder.

Hvis du også vil gøre brug af god kundeservice og lade os tage dine opkald, så tøv ikke - vi sidder ved telefonen - hvor ellers?! smiley

Ring 88433333 - så tales vi ved!

 

De bedste hilsner

Telesvar teamet heart


 

 

 
Trustpilot