Guide telefonpasning
Guide telefonpasning
Vi har oprettet en lille guide til telefonpasning, da vi ofte får henvendelser fra nye kunder, der spørger til, hvordan det hele egentligt er sat op og fungerer.
Du er altid velkommen til at ringe på vores hovednummer 88 43 33 33, hvis du har spørgsmål omkring telefonpasning til din virksomhed.
Generelt Ved Telefonpasning:
Nogle kan lide at tale i telefon og andre er blot glade for selv at kunne søge oplysninger og kontakte via e-mail og det skal du selvfølgelig heller ikke snydes for.
Når du kontakter Telesvar gennem kontaktformularen, skal vi gerne bede om følgende oplysninger, for at kunne tilbyde dig et godt tilbud på vores telefonservice:
1. Vi skal gerne bede om et CVR nummer samt eventuelt et EAN nummer til brug ved offentlige institutioner, et af disse numre benytter vi som virksomhedens kundenummer hos Telesvar.
2. Oplys venligst alle kontaktpersoner samt e-mail adresser hvortil beskeder skal fremsendes. Eksempelvis chefen(A)mail.dk, bogholderi(A)mail.dk og info(A)mail.dk så sørger vi for at chefen får sine mails, bogholderiet modtager alt omkring fakturering samt info adressen modtager alle generelle henvendelser til din virksomhed. Allerede nu er der sorteret i dine henvendelser og du kan tage action på de forskellige mails, når det passer ind i din arbejdsdag.
3. Vi svarer naturligvis din telefon med firmanavn og modtager gerne ekstra oplysninger omkring virksomheden, eks. bestemte ydelser man tilbyder, produkter eller værdisæt i det hele taget informationer, vi gerne skal kunne videreformidle for dit firma, gennem telefonen.
4. Når dine firmaoplysninger er modtaget hos Telesvar opretter vi telefonpasningen, hvilket normalt sker i løbet af 24 timer, skulle der opstå et akut behov, kan telefonpasningen i langt de fleste tilfælde oprettes indenfor 1 time.
5. Du vil kort efter fremsendelsen af dine virksomheds oplysninger samt jeres guide til os, modtage en email med en faktura hvorpå telefonnummeret til din viderestilling, gratis perioden, samt den aftalte telefonpasning for næste periode er anført. Bemærk fakturaen først er til betaling efter gratis periodens udløb. Hos Telesvar er der ingen binding og du kan til enhver tid opsige samarbejdet.
6. Når alt er opsat herfra, kan du slå telefonpasningen til og fra, som det passer ind i din arbejdsdag. Mange af vores kunder vælger dog at lave en permanent viderestilling, for at sikre sig alle opkald bliver besvaret.
En god idé er altid at lave et testopkald enten aftenen før telefonpasningen (du vil så høre din generelle firma telefonsvarer) eller tidligt om morgenen (vi vil besvare telefonen hverdage mellem 07.00 og 17.00). Ved webshop telefonpasning tester vi sammen med dig, på hverdage mellem 07.00 og 17.00 at telefonpasningen er korrekt opsat. Bestil et tilbud på generel telefonpasning her.